Покупцям
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Протягом 14 днів з моменту придбання Ви маєте право на повернення або обмін товару. Зворотна доставка товарів провадиться за рахунок Покупця.
Процедура повернення товару Належної якості*:
- зателефонуйте +38-093-410-13-26 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом 5 (п'яти) робочих днів.
Обмену и возврату товары ненадлежащего качества подлежат следующие категории товаров:
товары в аэрозольной упаковке.
Процедура повернення товару Неналежної якості**:
-зателефонуйте за телефоном +38-093-410-13-26 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
-Після отримання товару протягом 5 (п'яти) робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей проходять за рахунок Продавця.
*Товар належної якості це:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості.
** Товаром неналежної якості слід вважати таким, що не відповідає вимогам нормативних документів, або вимогам, що до нього пред'являються виробником або продавцем інформації.
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: м. Дніпро, пр. Олександра Поля 139.
Ми покриваємо витрати доставки лише у випадку повернення товару не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.